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Tourists, signs and the city : the semiotics of culture in an urban landscape / by Michelle M. Metro-Roland

(New directions in tourism analysis)
データ種別 図書
出版者 Farnham, Surrey, England ; Burlington, VT : Ashgate Pub.
出版年 c2011
大きさ p. cm

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配架場所 棚番号 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 コメント ISBN 指定図書 請求メモ 予約
本館2階: 社会学部

689/ME86 900050590
9780754678090

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一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 *Metro-Roland, Michelle M.
件 名 LCSH:Tourism
LCSH:Cities and towns
LCSH:Tourism -- Social aspects
LCSH:Signs and symbols -- Social aspects
LCSH:Peirce, Charles S. (Charles Sanders), 1839-1914
LCSH:Semiotics
LCSH:Culture -- Semiotic models
分 類 LCC:G155.A1
DC23:306.4/819
書誌ID 1000165803
ISBN 9780754678090 (hardback : alk. p
NCID GB60476587

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